𝙄𝙠 𝙝𝙚𝙗 𝙜𝙚𝙚𝙣 𝙗𝙚𝙫𝙚𝙨𝙩𝙞𝙜𝙞𝙣𝙜𝙨𝙢𝙖𝙞𝙡 𝙤𝙣𝙩𝙫𝙖𝙣𝙜𝙚𝙣. 𝙒𝙖𝙩 𝙠𝙖𝙣 𝙞𝙠 𝙣𝙪 𝙙𝙤𝙚𝙣 ?

Heb je al in je spam-inbox gekeken? Het is mogelijk dat de mail hier per ongeluk in terecht is gekomen. Heb je ook gecontroleerd of je je e-mail adres goed hebt ingevuld? Mocht je hem niet hebben ontvangen, neem dan contact op.


𝙃𝙚𝙩 𝙛𝙖𝙘𝙩𝙪𝙪𝙧 𝙚𝙣 𝙡𝙚𝙫𝙚𝙧𝙖𝙙𝙧𝙚𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙨𝙘𝙝𝙞𝙡𝙡𝙚𝙣 𝙫𝙖𝙣 𝙚𝙡𝙠𝙖𝙖𝙧, 𝙝𝙤𝙚 𝙬𝙚𝙚𝙩 𝙙𝙚 𝙜𝙚𝙖𝙙𝙧𝙚𝙨𝙨𝙚𝙚𝙧𝙙𝙚 𝙙𝙖𝙩 𝙞𝙠 𝙙𝙚 𝙖𝙛𝙯𝙚𝙣𝙙𝙚𝙧 𝙗𝙚𝙣 ?

Goeie vraag ! Het is mogelijk om een kaartje bij te kopen ( bij kraamcadeau box standaard inbegrepen ) met jou persoonlijke tekst.
Indien er geen kaartje bijzit, kijken we altijd of de factuur ( koper ) en afleveradres van elkaar verschillen. Mocht dit zo zijn, dan noteren we altijd de koper op het verzendlabel als AFZ.


𝙃𝙤𝙚 𝙠𝙖𝙣 𝙞𝙠 𝙢𝙞𝙟𝙣 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙫𝙤𝙡𝙜𝙚𝙣?

Zodra jouw pakket bij ons de deur uit gaat, ontvang je in je mail een track and trace code. 


𝙃𝙤𝙚 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚𝙡 𝙞𝙠 𝙚𝙚𝙣 𝙜𝙚𝙗𝙤𝙤𝙧𝙩𝙚/𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙡𝙞𝙟𝙨𝙩 ?

Een geboortelijst of lovelijst is makkelijk te bestellen via onze webshop. We hebben meerdere voorbeelden op onze webshop staan waaruit een keuze kan worden gemaakt. Wij proberen de gekozen lay-out aan te houden. Het is mogelijk dat door de grootte van een naam of doopnaam de lay-out iets anders er uit komt te zien.
Mochten er bepaalde gegevens ontbreken zoals bijvoorbeeld de lengte op geboortelijst of datum op een love lijst, dan kan dit worden leeggelaten. Mocht er speciale wensen zijn, dan moet dit altijd vooraf worden gevraagd worden of het mogelijk is.


𝙏𝙚𝙜𝙚𝙣𝙬𝙤𝙤𝙧𝙙𝙞𝙜 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙚𝙣 𝙗𝙖𝙗𝙮'𝙨 𝙗𝙞𝙟𝙣𝙖 𝙝𝙖𝙖𝙨𝙩 𝙣𝙞𝙚𝙩 𝙢𝙚𝙚𝙧 𝙜𝙚𝙢𝙚𝙩𝙚𝙣, 𝙠𝙖𝙣 𝙞𝙠 𝙙𝙞𝙩 𝙡𝙚𝙚𝙜𝙡𝙖𝙩𝙚𝙣 ?

Dat klopt helemaal ! Indien de lengte niet bekend is kan dit uiteraard worden leeggelaten. Er komt dan ook geen 'liniaal' symbool.


𝑾𝙖𝙩 𝙞𝙨 𝙙𝙚 𝙡𝙚𝙫𝙚𝙧𝙩𝙞𝙟𝙙 ?

We leveren binnen 1 tot 4 werkdagen. Mocht dit afwijken, dan nemen we uiteraard contact op per mail.


𝙆𝙖𝙣 𝙞𝙠 𝙫𝙖𝙣𝙪𝙞𝙩 𝙝𝙚𝙩 𝙗𝙪𝙞𝙩𝙚𝙣𝙡𝙖𝙣𝙙 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚𝙡𝙡𝙚𝙣 ?

Ja, je kunt ook bestellen bij ARSUB wanneer je in het buitenland woont. ARSUB bezorgd momenteel ook in Duitsland & België.


𝙆𝙖𝙣 𝙙𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙩𝙪𝙪𝙧 𝙬𝙚𝙜𝙜𝙚𝙡𝙖𝙩𝙚𝙣 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙚𝙣?

De factuur wordt alleen per mail verstuurd. Zo kan je met een gerust hart je bestelling plaatsen en laten bezorgen bij iemand anders.


𝙄𝙠 𝙬𝙞𝙡 𝙚𝙚𝙣 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙡𝙨 𝙫𝙚𝙧𝙧𝙖𝙨𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙞𝙟 𝙞𝙚𝙢𝙖𝙣𝙙 𝙡𝙖𝙩𝙚𝙣 𝙗𝙚𝙯𝙤𝙧𝙜𝙚𝙣. 𝙆𝙖𝙣 𝙝𝙚𝙩 𝙥𝙧𝙤𝙙𝙪𝙘𝙩 𝙤𝙤𝙠 𝙢𝙚𝙩 𝙘𝙖𝙙𝙚𝙖𝙪𝙥𝙖𝙥𝙞𝙚𝙧 𝙞𝙣𝙜𝙚𝙥𝙖𝙠𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙚𝙣?

Wij proberen alle bestellingen zorgvuldig en mooi in te pakken. Bestellingen onder ''Kraamcadeau box'' worden altijd in een luxe en feestelijke verpakking verstuurd.


𝙄𝙠 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚𝙡 𝙫𝙤𝙤𝙧 𝙢𝙞𝙟𝙣 𝙗𝙚𝙙𝙧𝙞𝙟𝙛, 𝙠𝙖𝙣 𝙞𝙠 𝙚𝙚𝙣 𝙛𝙖𝙘𝙩𝙪𝙪𝙧 𝙠𝙧𝙞𝙟𝙜𝙚𝙣?

Bij het plaatsen van een bestelling is het altijd mogelijk om als 'zakelijk' te bestellen, waarna het mogelijk is om de bedrijfsgegevens in te voeren. Factuur ontvang je altijd per mail.


𝙒𝙖𝙩 𝙢𝙤𝙚𝙩 𝙞𝙠 𝙙𝙤𝙚𝙣 𝙖𝙡𝙨 𝙞𝙠 𝙢𝙞𝙟𝙣 𝙖𝙙𝙧𝙚𝙨 𝙛𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙚𝙗 𝙙𝙤𝙤𝙧𝙜𝙚𝙜𝙚𝙫𝙚𝙣?

Neem dan zsm contact op. Wanneer jouw bestelling al is verzonden, dan kunnen wij je bestelling niet meer aanpassen omdat het pakketje dan al bij PostNL ligt. Mocht het zijn dat het pakje retour komt door dat er een verkeerd adres is doorgegeven, dan dienen de verzendkosten opnieuw worden betaald.


𝙒𝙖𝙩 𝙢𝙤𝙚𝙩 𝙞𝙠 𝙙𝙤𝙚𝙣 𝙖𝙡𝙨 𝙞𝙠 𝙚𝙚𝙣 𝙥𝙧𝙤𝙙𝙪𝙘𝙩 𝙗𝙚𝙣 𝙫𝙚𝙧𝙜𝙚𝙩𝙚𝙣 𝙩𝙚 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚𝙡𝙡𝙚𝙣?

Neem dan zsm contact op. Indien de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het gewenste artikelen bijvoegen. De betaling moet wel vooraf plaatsvinden.


𝙄𝙠 𝙝𝙚𝙗 𝙚𝙚𝙣 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙜𝙚𝙥𝙡𝙖𝙖𝙩𝙨𝙩 𝙢𝙖𝙖𝙧 𝙞𝙠 𝙝𝙚𝙗 𝙚𝙚𝙣 𝙫𝙚𝙧𝙠𝙚𝙚𝙧𝙙 𝙥𝙧𝙤𝙙𝙪𝙘𝙩 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚𝙡𝙙. 𝙆𝙖𝙣 𝙞𝙠 𝙙𝙞𝙩 𝙣𝙤𝙜 𝙫𝙚𝙧𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚𝙣 ?

Neem dan zsm contact op. Indien de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het aanpassen. Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour.


𝙄𝙠 𝙝𝙚𝙗 𝙚𝙚𝙣 𝙜𝙚𝙗𝙤𝙤𝙧𝙩𝙚/𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙡𝙞𝙟𝙨𝙩 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚𝙡𝙙, 𝙚𝙣 𝙙𝙞𝙚 𝙞𝙨 𝙗𝙚𝙨𝙘𝙝𝙖𝙙𝙞𝙜𝙙 𝙖𝙖𝙣𝙜𝙚𝙠𝙤𝙢𝙚𝙣, 𝙬𝙖𝙩 𝙣𝙪 ?

Erg vervelend ! Uiteraard lossen wij dit direct op. Indien je een geboorte/love lijst hebt besteld en die beschadigd/gebroken aangekomen (dit kan komen tijdens de bezorg procedure) dan sturen wij direct een nieuwe lijst op. Wel moet dit binnen 24 uur na ontvangst worden gemeld om misbruik te voorkomen. 


𝙀𝙧 𝙨𝙩𝙖𝙖𝙣 𝙤𝙣𝙟𝙪𝙞𝙨𝙩𝙚 𝙜𝙚𝙜𝙚𝙫𝙚𝙣𝙨 𝙤𝙥 𝙢𝙞𝙟𝙣 𝙜𝙚𝙗𝙤𝙤𝙧𝙩𝙚/𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙡𝙞𝙟𝙨𝙩, 𝙬𝙖𝙩 𝙣𝙪 ? 

Allereerst verwijzen we je om de factuur (bestel bevestiging) te controleren. Mocht het zijn dat wij een fout hebben gemaakt, dan lossen we dit uiteraard direct op en sturen een nieuwe lijst. ( Onjuiste lijst moet retour )


𝙄𝙠 𝙬𝙞𝙡 𝙢𝙞𝙟𝙣 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙣𝙪𝙡𝙚𝙧𝙚𝙣. 𝙃𝙤𝙚 𝙙𝙤𝙚 𝙞𝙠 𝙙𝙖𝙩?

Jammer dat je je bestelling wil annuleren, maar natuurlijk geen enkel probleem. Indien de bestelling nog niet is verzonden is het mogelijk te annuleren.


𝙃𝙤𝙚 𝙡𝙖𝙣𝙜 𝙙𝙪𝙪𝙧𝙩 𝙝𝙚𝙩 𝙫𝙤𝙤𝙧𝙙𝙖𝙩 𝙞𝙠 𝙝𝙚𝙩 𝙜𝙚𝙡𝙙 𝙤𝙥 𝙢𝙞𝙟𝙣 𝙧𝙚𝙠𝙚𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙗 𝙫𝙖𝙣 𝙚𝙚𝙣 𝙜𝙚𝙖𝙣𝙣𝙪𝙡𝙚𝙚𝙧𝙙𝙚 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 ?

Wanneer je een bestelling hebt geannuleerd zal onze administratie zo snel mogelijk de terugbetaling verwerken. Hiervoor staat maximaal 14 werkdagen, maar meestal heb je het binnen een paar werkdagen al terug op je rekening staan.


𝙄𝙠 𝙝𝙚𝙗 𝙢𝙞𝙟𝙣 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙚𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙣𝙩𝙫𝙖𝙣𝙜𝙚𝙣, 𝙢𝙖𝙖𝙧 𝙝𝙚𝙩 𝙖𝙧𝙩𝙞𝙠𝙚𝙡 𝙯𝙞𝙩 𝙣𝙞𝙚𝙩 𝙞𝙣 𝙙𝙚 𝙤𝙧𝙞𝙜𝙞𝙣𝙚𝙡𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙨. 𝙄𝙨 𝙝𝙚𝙩 𝙬𝙚𝙡 𝙣𝙞𝙚𝙪𝙬 ?

Jazeker! Sommige artikelen worden bij ons aangeleverd in een overdoos met 10 of 20 stuks, dus dan moeten wij deze inderdaad overpakken in andere dozen. De producten zitten echter wel in de originele productverpakking en zijn altijd nieuw en ongebruikt.


𝙆𝙪𝙣𝙣𝙚𝙣 𝙖𝙧𝙩𝙞𝙠𝙚𝙡𝙚𝙣 𝙤𝙤𝙠 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙚𝙣 𝙜𝙚𝙧𝙚𝙩𝙤𝙪𝙧𝙣𝙚𝙚𝙧𝙙 ?

Producten mogen, wanneer deze niet naar wens zijn, natuurlijk geretourneerd worden. Dit mag binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Houd hierbij wel rekening dat het product onbeschadigd in originele verpakking zit en ongebruikt is. Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour. Retour kosten dient de klant zelf te betalen.


𝗞𝗮𝗻 𝗶𝗸 𝗲𝗲𝗻 𝗴𝗲𝗯𝗼𝗼𝗿𝘁𝗲/𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗹𝗶𝗷𝘀𝘁 𝗿𝗲𝘁𝗼𝘂𝗿𝗻𝗲𝗿𝗲𝗻 ?

Helaas is het niet mogelijk om gepersonaliseerde producten te retourneren omdat we dit niet meer kunnen verkopen.


𝗜𝗸 𝗵𝗲𝗯 𝗼𝗽 𝗽𝗿𝗼𝗱𝘂𝗰𝘁𝗲𝗻 𝗻𝗶𝗲𝘁 𝗶𝗻 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝘀𝘁𝗮𝗮𝘁 𝗿𝗲𝘁𝗼𝘂𝗿 𝗴𝗲𝘀𝘁𝘂𝘂𝗿𝗱. 𝗪𝗮𝘁 𝗻𝘂 ?

Wanneer een product beschadigd of gebruikt is kunnen wij deze niet meer verkopen. Hierdoor zullen wij ook niet het aankoopbedrag terugstorten


ARSUB 2024 ©  - KVK 85303704